تاریخچه ی ذهن من

It's my history

چون  احتمالا به درد کسی نمی خوره.. نخونید ولی انتخاب باخودتان ... دو روز از سال تحصیلی و به قول خانم ای(پرورشی ) دو روز از شنبه ترین دوشنبه ی سال گذاشته نمی خاهم لحن ادبی داشته باشد ولی از این جمله خوشم اوند عجیب ترین معلمون فیزیک شد میتونم بگم خدای دوم حتی به واقع اونقد به خودش و کلماتش اعتماد داره میشه این عنوانو بهش داد دوست داشتنی برام معلم عربی بود اگر این کلمه رو به حاضرین در کلاس بگم مطمینا شاخ در میارن ولی من این معلمو خیلی دوس دارم جدی بود وتمام کلماتش منطقی و معقول (منظورم درس دادنش البته)میگه سوال چرت نپرسید و این خیلی نانعقول برای منه البته منظوذش با بعضی از بچه هاش که مزه می پرونند و تجربه ی سال پیش نشون میده روش خوبی رو انتخاب کرده 

ریاضی معلم خوبیه ولی زیاد از خودش نگفت 

ورزش بنظرم زنگ  مسخره ای  است .....ولی بازی کبدی رو یادکرفتم (اگه زیاد کلمات نامفهوم خونید بدونید دارم با موبایل تایپ میکنم و دستام مث دستای این غولا ست در مقایسه با صفحه ی کیبورد و خلاصه تایپ برام سخته با موبایل )

ادبیات همیشه بهترین و محبوب ترین معلما در این حوزه در طول سال های متوالی یافت شده و قطعا هم همین طوره و می مونه گفت مشاعره میذارن بااینکه خیلی گذشته از اون روزای مشاعره ولی فک نکنم تو کلاس حریف نداشته باشم 

یه زنگ بنام لذت مطالع. داریم  برای روز اول بد نبود ولی بوی نصیحت تکراری میده و این حوصله سربره. 

درکل معلمای مث مقایسه زمین و اسمون نسبت به سال قبل گذاشتن و خیلی گوییا تلاش کردت واینارو گیر اوردن ولی فک نکنم من حتی با معلمای خوب به جایی برسم. ناامیدی عجیب در ذهنم مدام تولید میشه و سرتاسر روحمو میموشونه (معمعذرت که این حرفای منفی رو نوشتم

نظرات  (۱)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    خدا قوت
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">